Kontakten är tätare och tätare

Fick idag ett mail från vår kontaktperson och tolk i landet. Imorgon lämnas förhoppningsvis dokument över till domaren så nu håller vi alla tummar för ett datum så nära nutid som möjligt.

En dag kvar med mina elever sedan får vi se om jag kommer tillbaka i januari eller om morgondagen kanske blir den sista på väldigt länge. Känslorna är blandade.

Jag kan nästan känna mitt adrenalin pumpa varje gång jag tänker på hur vår vardag snart ser ut. Jag är lycklig men fruktansvärt nervös.

Det är stort Samuel. Att vi snart har varandra.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ahhh jag tror jag dör så spännande - sitter här i andra delen av vårt land väntar lika ivrigt på ert resebesked! Lova att du skriver på bloggen från Litauen så vi får veta hur det går.

Svar: Ah! Hur länge ska man vänta?!
ettstegnarmare.blogg.se

2014-12-18 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0