Sista november.

Jag trodde att du skulle vara här nu. Imorgon skulle vi öppna lucka 1 tillsammans och jag skulle läsa för dig. Vi skulle äta lussebullar och pepparkakor till frukost i din säng. Nova skulle tigga bulle och Tindra sova på din mage.
 
Hur gör jag nu?
 
Väntar jag på dig? Skickar jag kalendern till dig? Vem ska läsa för dig? Hur ska dina barnhemssyskon tänka när inte alla barn får en kalender?
 
 
 
Kalla, tråkiga november- jag har hatat denna månad från dag 1 fram till nu. Ska jag avsky december också?
 
Hur mycket klarar ett hjärta som längtar?
 
Nu ska jag ringa min mamma och ventilera. Igen. Jag ventilerar mycket nuförtiden- för alla som orkar lyssna.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Chelli

Är det jultema på pixiböckerna? Ni kanske kan ta med den till honom när ni åker dit och öppna en ny varje dag och fira en egen liten minijul när ni kommer hem hela familjen? :) Eller spara till nästa jul när han kan läsa den själv! Men då har vi det fantastiska problemet med att gömma en julklapp i förväg... alltså jag har redan gett Christofer typ alla hans julklappar för jag pallar inte vänta till jul vill typ ge honom allt på en gång! Vågar inte tänka hur jag hade varit som mamma xD

2014-12-03 @ 21:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0