Djupt inne i Smålands skogar befinner vi oss nu

Vi är på väg. Etapp 1 av vår livs viktigaste resa. Resan till dig är snart över och det känns väldigt välkommet!
 
vi åker till Göteborg idag, för att vara på plats. Allt kan hända. Motorstopp, trafikstopp eller annat otyg. Ikväll sover vi hos en vän och imorgon flyger vi från Landvetter, mellanlandar i huvudstaden och sedan vidare till Litauen. 
 
Så många gånger jag känt under dessa år att "det är nu det börjar". Ofta frågar folk när vi började. Ja, när började vi- egentligen? Vad räknas? 
 
När vi än började så var det väldigt länge sedan. Jag har haft en tanke planterad i evigheter, tanken utvecklades och lämnade min mun. Sedan var den ute, blev min makes tanke, vår tanke. 
 
Wow. Nu kör vi! 
 

Kommentarer
Postat av: evelina

Oooo så härligt, spännande och aldeles underbart!! All lycka till på vägen♥

2015-01-18 @ 20:20:24
Postat av: Mormor

Trevlig resa. / Kram

2015-01-19 @ 07:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0