På ett hotellrum i Vilnius

... Äts det sourcreamchips och tittas på litauisk TV. CSI dubbat till litauiska är ganska intressant.

Flygresorna gick bra. Nerverna utanpå delvis, särskilt vid flygning två då det skulle klämmas in femtio resenärer i en liten plåtburk.

Väl framme på hotellet (hungriga som aldrig förr) erfor vi att grodlår och tonfisk stod på kvällens meny. Som tur är har vi en matbutik tvärs över gatan där vi kunde bunkra upp lite föda som hade fått de flesta dietister att gråta blod.

Imorgon ska vi träffa vår son. Jag har inte hunnit bli nervös för detta ännu då jag haft fullt upp att vara nervös inför flygresorna. Nerverna har slått ut varandra och nu är jag enbart trött. Funderar på att ta mig ett träningspass på hotellets gym men avvaktar nog en stund eftersom jag förätit mig på chips.

Det är så nära alltihop. Overkligt nära.

Fem månader från officiellt besked fram till domstol. Fem månader.
Du har nu blivit en centimeter längre från i maj och två kilo lättare.

Det är verkligen dags att komma hem nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow så spännande! Ett stort grattis! I morgon händer det, fantastiskt! Kramar!

2015-01-19 @ 19:55:15
URL: http://attblifamilj.blogspot.se
Postat av: Mormor

Längtar.....

2015-01-19 @ 20:39:52
Postat av: Ingrid Sk

Åh så spännande! Lycka till imorgon!

2015-01-19 @ 21:41:55
URL: http://barnjakten.blogg.se/
Postat av: cattis

I skrivande stund bör ni ha träffat Samuel nu och Asta hjälpt er med en bättre lunch......

2015-01-20 @ 13:07:19
Postat av: AnnaK

Oj! Grodlår och tonfisk. Det lät verkligen inte som litauisk mat. Hoppas ni får möjlighet att prova något annat. Litauiska restauranger brukar verkligen ha god och vällagad mat!
Idag har ni säkert haft en mycket spännand dag!
Jag kan tipsa om att kika in på Maxima el dyl om ni har möjlighet. Det finns litauiska DVDfilmer till en billig peng. Det kan kanske vara skönt för gossen att få vila små öron ibland, från ett nytt språk/svenska som kan vara väldigt tröttande.

Ser fram emot nästa inlägg!
Med vänlig hälsning

2015-01-20 @ 17:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0