Längtan och bakom pannbenet bränner det.

Ny psykosomatisk känsla- det är varmt bakom pannbenet ut mot tinningarna. Jag vet att det är ångest och stress eftersom jag samtidigt kan känna mitt hjärta dunka. Eller förväntan? 

Dagens sysselsättning har varit att internetshoppa i tre timmar till en vän som väntar smått. Det var härligt! Jag kommer ju aldrig att få en sån liten, just därför är det extra kul med bebisshopping. En hel del tusenlappar fattigare men snart är en blivande bebis 56 klädesplagg rikare och det gör mig väl till mods <3 Som jag längtar! 


Inget barnbesked idag heller. Fyra vardagar kvar på veckan de kan ringa. På onsdag fyller svärmor år och på fredag är vi bortbjudna till goda vänner. Ännu har vi inte vågat tacka ja till någonting eftersom vi inte vet när vi kommer att få beskedet, eller vad beskedet kommer att bli. 

Jag kan inte äta ordentligt. Blir småätande lite till höger och vänster eftersom jag inte klarar att vara "mätt"- då kommer illamåendet. Ironiskt nog klarar jag inte riktigt hunger heller. Jag har alltid haft svårt att känna skillnad på hunger och mättnad och oro gör ju inte saken enklare heller. 

Det är svårast när man är hemma ensam. Då tänker man alldeles för mycket. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0