Häromnatten

Satt vi uppe och förberedde en fotobok som vi snart ska skicka till vår älskade Samuel.

Adoptionsbyrån ville att vi skulle skicka foton och ett brev och då kom jag på att vi slår ihop allt till en 24 sidor lång fotobok.

Sagt och gjort. Det klistrades och det klipptes, författades och skars- men till slut! Nu väntar vi tålmodigt på att vistaprint skickar tillbaka resultatet.

Bilderna? Ja, det blev bilder på hundarna, oss, hans rum, huset, trädgården och lite närbilder på vissa leksaker som jag tror kommer bli favoriter.

Imorgon var det avslutning med mina elever. Jag hade blandade känslor. Någonstans känns det som ett avslut men det kanske bara är hoppet om ett snabbt resebesked som spökar?

Ett år. Ett fantastiskt år då jag får se dig växa, skratta, skrika, le, bli förbannad, gråta. Utvecklas.

Det känns närmare och närmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0