Snart

Jag kan inte sluta titta på adoptionsbyråns hemsida. Det är ju vi! De skriver om oss, slutskedet innan vi blir en familj. Nu är vi snart där.

Vårt officiella barnbesked kom idag, efter en väldigt lång tid...

Då tutar vi och kör igen. Bara ett par intyg till vi ska fylla i som sedan ska skickas, valideras och tolkas för att därefter skickas till domaren för att få en domstolstid.

Kan vi ha sån tur att vi får en tid i januari? Håller tummarna stenhårt!

Idag fick jag ett mail om alla dina syskon också, och din mor. Namnen, att få se dem. Känslan. Din mor var ungefär i min ålder när hon fick dig, och nu blir jag din mamma. Vilken märklig loop livet kan ta.

Det var skönt att få veta. En dag kommer du att ha frågor och då vill jag kunna ge dig svar.

Min älskade lilla Samuel, snart får vi äntligen träffas.

Kommentarer
Postat av: cattis

Äntligen! JÄTTEGRATTIS! Nu håller jag tummarna för en snabb domstolstid också. Men nu vet ni att snart är det dags att boka flyg.....

2014-11-07 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0